BOCIANY INTEGRUJĄ


Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Monika
Czw 22 Mar, 07 21:52
Regulamin forum
Autor Wiadomość
Monika 


Dołączyła: 23 Lut 2007
Posty: 4440
Skąd: Ustroń
Wysłany: Sob 24 Lut, 07 21:40    Regulamin forum

REGULAMIN FORUM


Część wstępna
1. Forum jest ściśle związane z projektem „Bociany Integrują” i ma celu integrowanie obserwatorów bocianiego gniazda w Ustroniu. Jest miejscem odnotowywania internetowych obserwacji bocianich gniazd, wymiany informacji dotyczących bocianów, dzielenia się przemyśleniami z zakresu przyrody i ekologii.
2. Forum jest ogólnodostępne i ma charakter niekomercyjny, korzystanie z niego jest darmowe. Jedynym warunkiem uczestniczenia w dyskusjach prowadzonych na forum jest rejestracja użytkownika.
3. Na forum obowiązuje wolność, ale z poszanowaniem godności.


Część główna
1. Użytkownik publikuje swoje komentarze i zdjęcia wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administracja forum nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników. Wklejenie tekstu (bądź zdjęcia) nie swojego autorstwa może nastąpić wyłącznie z podaniem autora, wyłącznie za jego zgodą oraz bez ingerencji w treść.
2. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum postów sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym, związanych z pornografią, używkami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej etc. oraz treści faszystowskich, wulgarnych, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa innych osób itp. Przypadki łamania prawa będą zgłaszane właściwym służbom. Użytkownicy ponoszący odpowiedzialność będą łącznie z ich postami usuwani z forum.

3. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady netykiety. Na forum niedopuszczalne jest umieszczanie treści zawierających przekazy reklamowe.
4. Administracja forum zastrzega sobie prawo do usuwania treści, o których mowa w pkt 2 i 3 regulaminu.
5. Użytkownik wypowiadając się na forum wyraża zgodę na umieszczenie jego wypowiedzi lub jej fragmentów w innych publikacjach forum, bądź na stronie głównej projektu. Wyraża również zgodę na przechowywanie informacji w bazie danych.
6. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie wiadomości pod podanym przy rejestracji adresem e-mail.
7. Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.

8. Użytkownicy forum, posiadający więcej niż jeden login mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum. Założenie nowego loginu możliwe jest tylko po wcześniejszej rezygnacji z poprzedniego i za zgodą Administracji forum.
9. Posty traktujące o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierować na konta prywatne (PW).
10. Administracja forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia. Administracja forum ma prawo do zamykania i przenoszenia wątków w przypadku zaistnienia takiej potrzeby.

11. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane. Treść wysyłanych przez użytkowników wiadomości, powinna być zgodna z danym działem tematycznym forum, dlatego też przed wysłaniem takowej, użytkownik powinien zapoznać się z opisem wszystkich działów tematycznych i wybrać dla swojej wiadomości właściwy dział. W przypadku problemów z wybraniem odpowiedniego działu zawsze można poprosić o pomoc administratora bądź innego użytkownika.
12. Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku wypowiedzi o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp.,), które nie wnosi niczego nowego do dyskusji.
13. Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Należy cytować jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.

14. Na forum należy unikać:
- obrażania innych uczestników
- prowokowania sytuacji konfliktowych burzących przyjazną atmosferę na forum;
- zbędnych komentarzy.
- ukazywania korespondencji prywatnej bez zgody jej autora
- ujawniania publicznie danych osobistych (swoich bądź innych osób)
- pisania dużymi literami (to oznacza krzyk)
- przesadnego formatowania tekstu. (Kolorowanie, zwiększanie/zmniejszanie czcionki dozwolone jest tylko w szczególnych przypadkach).
15. Administracja forum zastrzega sobie prawo do wyłączenia forum bez podawania przyczyn takiego działania.


Część końcowa
1. Administracja forum dołoży wszelkich starań w celu prawidłowego działania forum.
2. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania. Zamieszczenie przynajmniej jednej wiadomości (zwanej postem) przez użytkownika równoznaczne jest z akceptacją niniejszego Regulaminu. Łamanie regulaminu doprowadzić może do blokady konta (w przypadku najpoważniejszych uchybień).
3. Administracja forum zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do powyższego regulaminu. W przypadkach, których powyższy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku.



W przypadku odnalezienia postów naruszających powyższy regulamin forum prosimy o poinformowanie administratorów forum.
_________________
Podaruj ludziom dobroć, rzuć daleko od siebie, rozprosz ją na cztery wiatry, opróżnij z niej kieszenie, wysyp ją z koszyka, a nazajutrz będziesz miał jej więcej niż dotychczas.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Ładowanie strony... proszę czekać!

Forum jest integralną częścią projektu "Bociany Integrują".

Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników.