BOCIANY INTEGRUJĄ


Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Sławacinek Stary
Autor Wiadomość
Naka 
Naka


Dołączyła: 26 Cze 2012
Posty: 15564
Skąd: Płock
Wysłany: Wto 16 Maj, 17 16:09    

16.05.2017 r.

W Slawacinku Locia otworzyla przedszkole z malymi puszkami !!!!

Sa przepiekne i takie zywotne !!

Podwójne blizniaki !!!


 
 
Naka 
Naka


Dołączyła: 26 Cze 2012
Posty: 15564
Skąd: Płock
Wysłany: Śro 17 Maj, 17 06:38    

17.05.2017 r.

Sniadanko u malych Pioreczkow !!



Maluchy sa urocze i bardzo silne. Wszystkie 4 puszki daja sobie doskonale rade !
 
 
Naka 
Naka


Dołączyła: 26 Cze 2012
Posty: 15564
Skąd: Płock
Wysłany: Czw 18 Maj, 17 07:21    

18.05.2017 r.

Piora dzieci zawsze byly przesympatyxczne !!



Zbiorka !!!! Ustawka do jedzonka !!!

http://iv.pl/images/98025709038050544763.jpg

godz. 8.10

Nastepny zrzut jedzonka !!



godz. 19.25

Male pisklaczki sa przerazone !! Zbily sie wgromadke i przytulily do siebi.

Na razie sa bezpieczne. Sa teraz z tatusiem !!

 
 
Naka 
Naka


Dołączyła: 26 Cze 2012
Posty: 15564
Skąd: Płock
Wysłany: Pią 19 Maj, 17 06:55    

19.05.2017 r.

Wszystkie maluchy przytulone do siebie !



godz. 7.00

Male kapturki dostaly jedzonko !

 
 
belcia 


Dołączyła: 15 Kwi 2007
Posty: 4312
Skąd: Łódż
Wysłany: Pią 19 Maj, 17 22:13    

Są cztery maluszki :-D Rodzic je odkrył a one jeden po drugim sruuu :mrgreen: Pobrudziły sie nawzajem a najbardziej oberwało się najmniejszemu,całą główkę mu wybrudziły,drugi plecy ma brudne :lol:




Fajnie leżą :-D

 
 
Naka 
Naka


Dołączyła: 26 Cze 2012
Posty: 15564
Skąd: Płock
Wysłany: Sob 20 Maj, 17 07:38    

20.05.2017 r.

Male puszki dostaly jedzonko. Brzuszki pelne, glowki ciezkie !!! Sloneczko je uspilo !

 
 
belcia 


Dołączyła: 15 Kwi 2007
Posty: 4312
Skąd: Łódż
Wysłany: Nie 21 Maj, 17 16:10    

Wczoraj Lotka wyeliminowała najmniejsze czwarte pisklatko :-(
Informacja z forum Sławacinka



Dzisiaj
15;42
Trzy pisklaczki


16;53
Dostały własnie jeść :lol: w menu były min. jakies małe zaskrońce.
Ten od lewej połknał bez problemu ,szyjkę ma z lewej strony wypukłą fot.2 :-D

 
 
belcia 


Dołączyła: 15 Kwi 2007
Posty: 4312
Skąd: Łódż
Wysłany: Czw 25 Maj, 17 21:26    

W dołku lezy rodzic, trzy pisklaczki leżą obok niego. Po godź 21-ej wrócił drugi bocian, ten który leży nawet nie wstał :lol: Rodzic który wrócił zrzucił pisklakom jedzenie, tamten dalej leży jak leżał. :mrgreen:
Po karmieniu bocian odszedł na lewą stronę.


 
 
Ann 


Dołączyła: 11 Cze 2007
Posty: 9922
Skąd: Niemcy (Hessen)
Wysłany: Śro 31 Maj, 17 17:20    

31 maja

Lotka i Piórek w tym roku zdecydowanie lepiej dbaja o swoje pociechy , trojka młodych ma sie bardzo dobrze,czysciutkie tlusciutkie :-D

_________________
KOCHAJCIE ZWIERZĘTA
 
 
Ann 


Dołączyła: 11 Cze 2007
Posty: 9922
Skąd: Niemcy (Hessen)
Wysłany: Czw 01 Cze, 17 16:34    

1 czerwca

maluchy zostaja juz same ;-)

_________________
KOCHAJCIE ZWIERZĘTA
 
 
belcia 


Dołączyła: 15 Kwi 2007
Posty: 4312
Skąd: Łódż
Wysłany: Czw 01 Cze, 17 18:41    

Trafiłam na karmienie,trzy pisklaczki dostały małe padalce które przeciągały między sobą :lol:
Pisklęta jak widać sa dobrze odżywione. Takie trzy kluchy :mrgreen:

 
 
Naka 
Naka


Dołączyła: 26 Cze 2012
Posty: 15564
Skąd: Płock
Wysłany: Pią 02 Cze, 17 18:33    

02.06.2017 r.

Jakie juz duze !! Pior pewnie jest zadowolony !

 
 
Naka 
Naka


Dołączyła: 26 Cze 2012
Posty: 15564
Skąd: Płock
Wysłany: Pon 05 Cze, 17 19:26    

05.06.2017 r.

Rodzicow jeszcze nie ma a pisklaczki sa juz glodne !!

Rozgladaja sie na wszystkie strony a jedzomka jak nie ma tak nie ma !!

 
 
belcia 


Dołączyła: 15 Kwi 2007
Posty: 4312
Skąd: Łódż
Wysłany: Nie 11 Cze, 17 17:21    

Popołudniowy wypoczynek z rodzicem :lol:
Cieszy mnie to ze w tym sezonie Lotka i Piórek maja trzy piskleta :-D Oby tak dalej

 
 
Ann 


Dołączyła: 11 Cze 2007
Posty: 9922
Skąd: Niemcy (Hessen)
Wysłany: Nie 11 Cze, 17 20:13    

cos sie dzieje z jednym pisklaczkiem, meczy sie ,chce tego czegos sie pozbyc a nie moze
mam nadzieje ze to tylko wypluwka

_________________
KOCHAJCIE ZWIERZĘTA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Ładowanie strony... proszę czekać!

Forum jest integralną częścią projektu "Bociany Integrują".

Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników.